Ett 20 minuters-pass

Man hinner mycket på 20 minuter..
O svetten rinner o pulsen slår som aldrig förr..
Men, man måste ge sig fan på att ligga i hårt!

Man behöver egentligen inte så mkt för att kunna träna hemma..
Detta använde jag mig av idag..


En stol o mitt exetube-band..
Man kan göra mkt med detta..!

Stolen avänder jag till dips o träning av baksida lår o rumpa..
Bara att kliva upp o ner:)
För lite tyngre kan man hålla i nått tungt samtidigt..:)
Enkelt va.. haha..

Det finns ett pass som kallas för CX-Worx, o då använder man ett sådant där band..
På friskvårdscenter finns ett 30minuterspass, endel använder det som uppvärmning inför pump eller crosstrainingen. Men ett bra pass om man inte har så mkt tid över...
Jag brukar lägga in några sådana övningar under mina hemmapass..
O man bestämmer själv vilken nivå man vill träna på..
Vill man ha tyngre står man på bandet närmare handtaget, o du väljer själv hur många rep.
Jag brukade göra 3x10, men nu körd jag 3x15 o tyngre...
Jag tycker detta e jättesmidigt..:)
Här e några olika o de enklaste övningarna från min guide man fick med när jag köpte det.



Finns att köpa på stadium i olika styrkor..
S, M eller L..
Jag har M..
Kostar ca 200 spänn..:P



Så nu ska jag ta en dusch o ta på mig nått annat än mjukisbyxor o linne haha..
Kanske ska se lite mer vardagssnygg ut:D


Tränar ni hemma?
Några tips på övningar kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0