Ett pass Cx-worx..

Blev iaf 20 min.. :/
O jag känner av gårdagens träningsvärk så efter att övningarna va gjorda så va armarna slutkörda..

Avslutar alla mina hemmapass med att maxa armhävningar...
Då vet man att man tagit den sista kraften man har..:)

Hade ingen fantasi när det gällde kvällsmaten så fick bli gröt o äggmacka.. haha..
Hade jag kunnat hade jag levt på frukostar..
Det e ju sååå gott..:)


På jobbet gick det bra..
Tur att man har en liknande människa som arbetskamrat så man kan göra jävelskap ihop:D
Fick finbesök oxå...
Mamma o Elias kom o förgyllde tillvarorn i några minuter..
En glad liten prick va han:)
Gullet..!!

Ska visa en snygg tjej..
Dana Lee Bailey...


Vilken kropp!!
Säger inte att jag vill se ut så här..
Men lite inspiration e aldrig fel;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0