Fullt upp:)

Dagarna går o går..
vet knappt vilken veckodag det de..
Mina veckor smällter samman nu när man jobbar alla dagar i veckan..
Men vad gör det:)

Sov ganska dåligt inatt..
Dels akvariumet som bubblade, sen vaknade lillprinsen lite då o då o va hungrig eller mamma/pappasjuk så omedvetet slumrade man ifall han va ledsen..
Men upp kom jag o syrran bjöd på god frukost:)
Sen drog jag till jobbet o timmarna gick..
Mkt folk idag..

Sen fick jag smarrig mat hos syrran tillsammans med Madde innan jag drog mig hem..

Haft fikagäster ikväll..:)
Länge sen nu..
Fick en present oxå..
titta så söt tavla..

 

Söta ni är:)

 

När de åkte hem for jag ner till haga..

Där va utlandsresor i full gång..

Man blir ju helt blind av alla fina ställen..

Någon gång så:P

 

Nu e jag så otroligt trött att det susar i huvudet..

O ska upp imorgon igen så bäst o lägga sig o drömma sig bort...

 

Det här med träning, hrm..

Ja inte har jag gjort någon nytta varken igår eller idag..

O vad jag ätit ska vi inte gå in på alls..

På måndag e det jag som börjar skriva kostdagbok!

Godis o kakor e äckligt!!

(säger jag efter att jag ätit på tok för mkt)

 

Bläääää!!

 

Måste hitta tillbaka lite jävlar anamma!!

 

Säger så..

Puss hej!


Kommentarer
Postat av: Vera

Sv: haha, vem har sagt att det är nyttigt?! Bara att det inte är några tillsatser ;) Jag snodde receptet från Suzzi, mixa jordgubbar och värm på låg värme. Vispa grädde med lite kokos i- klart ! Det är ju inga kolhydrater i, och det är det jag vill dra ner på, så därför kändes det okej att testa detta, i grädden är det ju bara "nyttigt" fett.. Testa vet jag, ingen jätte smaksensation men helt klart godkänt :)

2012-04-15 @ 16:12:29
URL: http://ecat-carpediem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0