Härliga pump..!

Jag bara älskar det..!!

Men det kändes att jag o kroppen inte varit sams den senaste veckan..
För allt va lite tuffare idag..:/
Men det kändes skönt att skaka av utmattning!!

Mina vikter såg ut så här..

Uppvärmning: 3,5 + 3,5 Kg
Ben: 7,5 + 7,5 Kg
Rygg 7,5 + 7,5 kg
Biceps: 5 +5 Kg
Triceps: 5+5 kg
Bröst: 5+5 kg
Axlar: 2,5 + 2,5 kg

(om jag inte minns fel) haha..

Nu ska det bli lite i magen..
Tar lite gröt o äggknäcke..:P

Sover gott inatt, det kan jag lova..!!

tack för ikväll sandra..!
Du insperera mig, det ska du veta!!

Imorgon e det tisdag..:)

Kommentarer
Postat av: sa

de e tur vi har varandra du å ja:)vi ger varandra pepp å inspiration:) ring nu imon så hoppas vi på fler alternativ:) <3

2012-04-23 @ 22:23:16
URL: http://sandrajennerstrand.blogg.se/
Postat av: Johanna

Bra Pump där tjejjen, men jag övertygad om att en tränings-brud i din kaliber bör öka ben till 10+10. Låt det svida, låten är ändå bara ett par minuter lång!

2012-04-23 @ 23:17:44
Postat av: Svar till johanna...

Jag ska ge mig på det nästa gång;)

Glömmer ju alltid från gång till gång vad jag "brukar" ta..

Men ska göra ett försök:P

2012-04-24 @ 09:08:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0