Hrm...

Blev lite bitter nu på morgonen..
Har under denna månaden gjort en hel del snesteg o ätit mer onyttigt än vad jag gjorde under första halvåret då jag startade med träningen..
Värst var förra veckan..
Men måste erkänna en sak, att fredag o lördag inte heller gick som planerat..  :S
Det blev lösgodis, lite för mkt lösgodis..
O igår, på kvällen när jag va ute o gick så stannade jag på ica o va sugen på en redbull, men råkade hamna i chipshyllan oxå..
Åt tills jag mådde illa.. ;(

Är det konstigt att man inte känner igen spelgelbilden längre?!
Öhh nee!

Jag ställde mig på vågen oxå..
O nej, det va ingen höjdarsiffra..
Men på tisdag e det den 1a o vikt o formbilder kommer..
Då kan man säkert se skillnaden..

Jag e bitter!
Men det e ju mitt egna fel..
Så bara att jobba sig tillbaka...

Nu ska jag strax åka mot jobbet..
o i eftermiddag ska jag umgås med systeryster o Elias igen..
Det ryktades om att baka hennes nyttiga bröd..
Låter bra..:)

Ha en bra söndag..!!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0