Lite ledigt..

Jaha, då va arbetsdag 4 gjord oxå..
O idag körde jag därifrån med ett leende..
Vilket gäng alltså:D

Har gjort avvikelser, lagt ordrar o avstämningar för fullt..
Snart så ska det nog sitta..
O kan ni tänka er, 1a klubbkunden fixade jag idag;)
dagens enda dessutom..
1-0 till mig..
haha..

När jag slutade åkte jag bort till Elias o gav honom ett påskägg med choklad..
O då kom det tre påskkärringar o plingade på dörren..
Det va nog lite märkligt för honom, men han log o stod som ett ljus..:)
Sötnosen..

Fick jättegod kvällsmat..
Namnam..
Satt som en smäck runt midjan haha..
Hade även fått hem Verve så tog en nu ikväll..
Gott gott..

När jag kom hem blev det du är vad du äter med bästaste!

Känner att ögonen går i kors så ska krypa ner nu tänkte jag..

Imorgon blir det promenad o lite annat smått o gått..
Även lite måsten..!
Som alltid..!

Hoppas ni får en bra påsk o ta hand om er..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0