Lördagen...

Då har denna dagen snart gått oxå..

La mig skapligt men kunde inte sova..
Snön vräkte ner utanför o jag såg inte fram emot resan till jobbet..
Gick upp ca 7 o näe, vädret va inget vidare vackert..
Men efter mkt svordommar o allmänt depp över vägar o isig bil så kom jag fram..
Värmde mig med en kopp kaffe innan jag gick ner till butiken o svor lite till över vägarna..

Tiden gick o även den arbetsdagen tog slut..

I em har jag haft fikabesök..
Men som vanligt bjuder jag på god o nyttig fika..
Så idag blev det fruktsallad med kesella..
Namnamnam..



När denna lilla gäst hade lämnat skeppet så kom nästa ombord..:)

Så efter lite te o skitsnack så sitter jag här o ska strax bege mig mot E o M för lite alkoholintag..
Vi bojkottar Elmia o sitter hemma istället..:D
Går lika bra det..:)

E så fruktansvärt trött nu..
O när alkoholen kommer i kroppen kommer det nog tyvärr inte bli lättare att hålla ögonen öppna..
Men e det fest, ja då e det fest..!! ;)

Har inte blivit någon träning idag..
Hoppas på en rimlig promenad imorgon, eller någon form av styrka här hemma..
Får se vilket skick jag är i:D
Ser fram emot en påskmiddag me mor o far imorgon föresten..!!
Lovely!

Näe, snart dags att hoppa upp på cykeln!

 

Ha en bra kväll..!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0