Onsdag...

Jaha, redan en bit in på kvällen..

Har egentligen bara hunnit hem o sen lagat mat, o kl e redan 20.15..
Ska nog plocka in den torra tvätten oxå..
Sen får det vara idag..

Eftersom gårkvällen blev längre än väntat, så gav jag fullstädigt f**n i morgonpromenaden..
Sov de där extra minuterna istället..
O på jobbet kände jag att det skulle bli skönt med lite cx här hemma ikväll..
Men kroppen o jag e inte sams..
Dels har jag ont i halsen, men bara på ena sidan..!
O sen e jag allmänt matt o slö.. (kanske e samma sak) haha..
Så nej, jag orkar/vågar inte..

På jobbet idag stod det påsar med chokladägg på borden i lunchrummet..
Jag åt min matlåda o tog min kaffe som vanligt..
sen säger Micke på lantmännen maskin med lycklig stämma " åhh det finns ju anton bergs marsipanägg här i påsen.!! "
Då föll Pila pladask..
O ja, det blev ett o annat ägg i min mage..
Ner o jobba vidare med lätt ångest o dåligt samvete..
Eftersom jag missade gårdagens möte så hade jag o chefen ett runt 4 o då hann jag inte äta mitt mellanmål utan bara en kopp kaffe..
Så när jag slutade skrek magen efter mat..
Stannade till på willys för att kolla en sak..
Gick förbi lösgodiset o vips stod jag i kön med en påse med ett 20tal bitar.
När jag körde förbi virserumsskylten va påsen tom..!
TOM!
Illamående kliver jag in i lägenheten o lagar mat inför morgondagen..
Jag tänker då inte äta nått mer ikväll..

Varför dessa förbannade idiotier..!!
Jag vet ju hur jag mår efteråt..
O jag vet ju hur bra jag mår när jag e "ren" o håller igång med träningen..
Antar att jag e deppig just nu, o att jag har tankarna på annat håll..!!

Fick finbesök på jobbet, älskade sandra o elias va o sa hej..
Det e så härligt o se er..:)
Hon gav mig proteinmuffins..:)
Har inte smakat dom, men de va fina:)
Du e så duktig!!

Nu ska jag plocka in tvätten..!
Puss o kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0