Onsdagskväll...

Då va det redan kväll..
Dagarna bara går o går...
Varit en bra arbetdag, trots regn o rusk..

Lägenheten va jättemysig, men ingen balkong, o lite litet sovrum...:/
Synd, men jag letar vidare..

Nu har jag ätit kycklingsallad, o idag har jag haft fantasin på topp..
så det blev stjärnkiwi till min sallad:)
Jättegott med kiwi till, då blir det sött o gott!!

 

Ska ta mig en promenad strax..
får bli kvällens så kallade träning..

Fick en bild av fina Sussie idag från helgens besök..:)

 

 

Jag o finaste syster med gulligaste Elias i leksakshögen...

 

Imorgon är jag ledig..

O den dagen ska innehålla middagsgäst o lite raggarkörning..;)

Ska se till o göra mig lite scones till frukost oxå..:P

Just because I can..! hihi..

 

Ha en fortsatt bra kväll..

 


Kommentarer
Postat av: sandra

haha du e för söt.. kiwistjärnor:) kom in imon om du vill tar ja med tidningen ner.. kram

2012-04-25 @ 20:28:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0