Sista vattengympan...

Jaha då va den gjord oxå..
Ingen boxercise o ingen vattengympa på evigheter..
Va tydligen hela 20 veckors uppehåll på vattengympan?!
Förstår inte varför..
Men får se vart jag e om 5 månader, eller vart jag bor rättare sagt..:)

Nu har jag ätit gröt, ägg o en jättegod proteindrink..
Hade exotiskt proteinpulver, mjölk o lite naturell yoghurt o mixade blandade bär o annanas..
Supergod alltså!!

Nu ska jag slänga mig i soffan o titta på tv..
inga måsten kvar för idag..!

Jag hoppas att jag inte blir sämre under natten med halsen o förkylningen..
O tycker nästan att magen o jag börjar bli lite småovänner oxå..
Förmodligen inbillning..
Men imorgon drar jag o jobbar igen!!!

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0