Söndag...


Vaknade av ett sms..
whala, frukosten va serverad:)
Blev gröt, knäckebröd, ägg, te o nypressad apelsinjouice..;)

Lite senare blev det påskmiddag..
mmh så gott det var..
Åt lite för mkt bara..

Var hos mormor o sa hej..
Fick hennes gamla formar..

Har tänkt köpa såna ett tag, för det blir så fina kakor..:)
Men jag ska/borde inte baka så mkt så jag ska se om jag kan göra någon gott i matväg..
Typ apititretare..:P
Får se om jag lyckas någon gång..:)

Kvällen startades på ett udda sätt..

Ser gott ut va?!
Men........
Fy enda in i helvete..
Nu mår jag illa.. :(

Skönt att det e måndag imorgon..
Veckan kommer fyllas med tre riktiga pass..
Vattengympa, boxercise o CX...
Känns bra..
Ska nog ge mig på backintervaller inom kort..
Fick ett bra tips av en igår, så ska nog testa det, med stavar..
Kan bli spännande.. haha..
Tur att det e i skogen så man slipper skämmas:D

Nu tar jag en promenad, o stillar det dåliga samvetet.. :(

Skönt med ledig morgondag..!
Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0