Tröttare än tröttast...



Fy sjutton..
Va länge sen jag kände mig så här trött..
Det märks att hjärnan jobbar på högvarv under arbetet..
Mycket att ha koll på, men det e ju så roligt att hela butiken fylls med kunder..:)

Efter jobbet drog jag vidare till syrran ..
Där väntade hungriga föräldrar o sandra med familj..
Så mot Sandsjöfors..
Sveriges godaste planka..!!



Man ser hur sugen jag e va:D

Mums..
Men som vanligt kan man inte få nog o man inser inte när man e mätt..
Utan äter tills det sitter i halsen..
Men vad gör det;)

Sen blev det kaffe på Gökis o jag drog mig hemåt runt 18-tiden..
Höll dock på att somna halvvägs..
Men hem kom jag:)

Känner att jag borde gå en runda..
men orkar jag?
La mig i soffan, men höll på att slumra till direkt så bara att gå ur igen..
Nu e det på tok för tidigt..

Ska ta mig en licor 43 sen...
Fick mersmak från igår:P

Men nä, en promenad får det nog allt bli...

Tack mamma, pappa, Sandra, Elias o Daniel för en trevlig eftermiddag..:)

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0