Tröttare än tröttast..!

Uuuh så trött jag e..
I både huvud o kropp...

Blev en morgonpromenad o en kaffe på haga innan arbersdagen startade..
Timmarna springer iväg o jag börjar lära mig både spån o majs o allt det där:D

Träffade ännu en kollega idag, o ja, vi kommer nog komma bra överens..
Lite samma humor, om man säger så:D

När dagen va gjord slängde jag mig i bilen o drog hem för vattengympa..
Bastun fick mig att inse att jag va tröttare än va jag trodde..
Men passet gick bra o det va skönt att E va med..:)
Någon o prata med..:P

När det va klart åkte jag ner till haga igen o hämtade min fina klocka de köpte till mig i teneriffa..
Visst e den fin:)



Har egentligen massa o göra nu, men orkar verkligen inte..
Så har slängt ihop en liten skinkpaj till morgondagen o tagit hand om disken..
Tvätten får fasen hänga tills imorgon..

Nu vill jag SOOOVA!

Hoppas ni haft en bra dag..

Snart e det påsk..:)

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0