Eksjö stadsfest...

Efter en lördagsförmiddag på jobbet så drog jag hem för o äta o sova någon timma..

När jag vaknade va det duschen som kallade..
Sen ner till haga för att hämta päronens bil..
 
Sen drog jag mot Järnforsen för att hämta upp mor med vänner o drog sedan mot Eksjö stadsfest..
 
Va bra ordning o mycket folk framåt kvällen..

Gatorna e så mysiga..
Det e lite trångt o kullerstenarna e charmiga, trots att jag fick ont i fötterna:D
Lite synd att vi inte hittade de andra scenerna..
Skulle ju vara livens på Museigården?!
Vart hittade man den??
Kunde varit lite mer uppskyltat anser ja..
 
Efter en stund kom regnet o vi gick o satte oss på en piz zeria o åt o de drack lite..
Mamma o jag delade en jättegod pizza..:) 
Spelade på jackvegas, men ingen vinst..
Borde nog låtit bli, för fan va roligt det e :P
 
När kl va 23 hade det slutat regna o vi gick mot stora scenen o väntade in kvällen höjdpunkt..
Magnus Uggla..
Kl blev halv tolv o den lilla mannen kom ut på scenen..
Måste säga att han va grymt bra..
Höll igång o hade bra kontakt med publiken..
Vi sjöng o dansade lite där bland alla de andra..
Det jag tyckte va roligt var att även att männen o kvinnorna va över 50 år så höll de i gång o visade att de gillade det de såg:)
 
Han spelade till ca 01 o då hade regnet sakta men säkert kommit tillbaka..
Men det gjorde inte så mkt..:)
 
Vi åkte hem nöjda o belåtna o tror att de hade haft roligt trots några dryga timmar innan Uggla...
 
Jag hade inte med mig min kamera denna gången, den e så klumpig..
Så jag lånade en bild jag hittade från igår..
 
 
Idag sov jag tyvärr lite för länge..
12 va kl när jag slog upp mina gröna:S
Men ska ta tag i dagen nu o gå ut o handla lite...
 
Ikväll blir det bingo hos magda:)
 
Jag vill bara citera Uggla innan jag drar..
Allting som jag vill, kan jag göra.
När flytet är i luften, då är lyckan varje dag.
Om man är positiv som fan, så går allting bra..!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0