En dag hos Schvään..

Åkte härifrån runt halv 11..
O va framme strax efter 12..
 
Hittade inte först (inget ovanligt) men tillslut va jag inne o snurrade på rätt ställe..
De bor för tillfället på "landet", HÖGT på landet:)
 
Så sjukt vackert..
Kolla in utsikten liksom från deras tvrum..
Vi pratade förstås lite bebissnack o jag höll Arvid en gång, men de va en gång för mycket..
Han gallskrek..
Så nej, Pila va inte rolig:D
Men uhh så söt han är...
Svårt o säga vem han liknar bara..
 
L drog iväg på bebisgrejer så jag o Svahn tog me Rozzo ut i skogen..
massa konstiga men samtidigt härliga skogsvägar att gå..
Upp o ner o runt o hit o dit..
Trollskog för det mesta..
O inte visst jag att vägen skulle bjuda på överraskning..
Tadaaa!!
Ssjukt fint alltså..
men varmt, solen låg på o det luktade torr skog..
Så tillbaka efter lite plåtande..
 
In med the dog o sen gick vi till ett annat ställe, som va högre o finare..
Där satt vi någon timma o pratade gamla minnen..
vi insåg att åren går, o att vi nog vuxit ifatt en hel del skitsaker man styrde me när man va yngre..
Det va härligt att sitta där...
Bilarna körde fram o tillbaka men tiden stod still där uppe..
Absolut ett perfekt ställe för att rensa tankar o hitta lugnet..
 
Men tiden gick..
O vi gick tillbaka för att ta en kaffe innan jag åkte hemåt..
Då va kl helt plötsligt 20 00..:D
Ojdå..
Men det gick bra hem..
Trotts skitmörkt o lite småskurar här o var så har jag ta mej tusan världen bästa helljus:D
 
Somnade som en sten sen..
O nu e man uppe o har smällt i sig lite frukost..
 
Har 2 saker på dagordningen som ska fixas..
Sen får vi se vad som sker..:)
 
Tack Familjen Svahn/Tisén för igår..:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0