Fredagen avklarad...

Va fixad o klar vid 19.30..
Då blev det smörgåstårta på haga..
Fick starta med likör 43 på förfesten..
Kom igång ganska bra..
blandat med folk måste jag säga..
 
kl blev ca 22.30 innan vi gick ner mot marknaden..
Det va ganska många nere, men kom fler framåt 12...
Många gamla klasskompisar o barndomsvänner..:)
 
stämningen va härlig o vädret va helt ok..
 
Måste säga att kvällen va lugn o inga större bekymmer som jag får  lida för idag:P
 
Varit nere o kollat läget nu med Magda o familjen..
Åkte karusell med Elias, o det gillade han..
"tuuttuuut"
:)
Sötnosen...
 
Det va varmt o gick åt en hel del vatten...:D
 
Köpte ingenting alls, förutom mat då..
Vi delade på en langos..
Har inte varit så glad åt de där runda sakerna men det visade sig att mina smaklökar har ändrat sig:)
 
Nu ligger jag hemma o ska se om jag kan somna någon timma eller så..
 
Har ju en kväll till framför mig..
Kan tänka mig att den slutar lite sämre än gårdagen.. :/
 
Det märks...
 
Tack för igår Magda o syrran o ni andra..
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0