Kväller..

Då har jag o grannen legat i varsin soffa o spelat bingolotto..
Va nära några ggr men inte ett skit blev det..
Men det konstiga mannen med gigantisk underläpp kammade hem 3 miljoner..
3 MILJONER!
Helt sjukt..
Dela me dig för fan. ;(
 
Har ätit skräp idag me..*Morr*
Men imorgon e det måndag o nya promenader o hårda tag..
Ska försöka gå till ett gammalt par imorgon..
lovade att hälsa på dom på semesterna så måste klämma in dom känner jag..
De e helt fantastiska..
Ungdomliga trots att de både är över 80 år..
Skrattar, svär o jävlas som om de vore 20 år igen:)

Hoppas jag blir sådan när jag blir en gammal nucka:D
 
Jag ska ta ett varmt bad nu tänkte jag..
O lägga mig i sängen o titta på tv tills ögonen säger ifrån..
Bara för att jag kan sova huuur länge jag vill imorgon igen..:P
 
Det ekar här hemma nu..
Känns lite konstigt..
Minns så väl när jag klev in med första sakerna här..
Hur stora möjligheter jag hade till o göra det precis hur jag ville..
Hur fint jag verkligen fick det, o hur många komplimanger jag fått för min "inredning"..
Jag brukar få små förfrågningar när det gäller möblering o renoveringar av endel..
Det e sjukt roligt..:)
 
O snart kommer ett nytt projekt:)
 
Det känns jättebra, o spännande..
samtidigt som jag har älskat denna plats o trivs otroligt bra här..
Det e med lite sorg i hjärtat jag lämnar den efter 3,5 år...
Men dags att gå vidare!!
 
Tack syrran för middagen idag..
O Elias för ditt fina uttal när det gäller ordet "Pila"..:)
Det värmer i hjärtat!!
(Även när du säger glasch) :)
 
Ne, bada va det..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0