Marknaden är över...

och det e nu som hösten kommer med stormsteg...
 
Men jag har semester nu o jag hoppas på lite sol iaf:)
 
Sammanfattningen av årets marknad får bli
- Blandad alkohol.
- Langos
- Glädje/hånskratt
- Gamla vänner
- härlig musik
- mkt dans (så kallad iaf)
- Solsken
- karusellåk med finaste Elias
- sjukt dåliga sångförsök
 
Resten håller jag nog för mig själv:D
 
Jag tycker att det har varit sååå skönt att stå utanför tjafs o missuppfattningar...

Jag lallade runt o visste precis vart jag hade mig själv o alla andra...
 
Måste säga att jag e nöjd så in i bomben...
 
O massa tack till min fina vän Magda..
Vad hade denna helgen varit utan dig <3
 
 
För dig kan jag gå genom eld!
 
Jag sitter nu med en kopp kaffe o laddar inför kvällens besök..
Min fina systerson kommer o stannar över natten...
 
Får se vad vi hittar på för bus..
Ska göra så gott jag kan...
Hoppas på bra väder imorgon så vi kan gå ut på förmiddagen o leka lite.:)
 
Ne..
dags o plocka lite..:)
 
Tjopptjopp...
 
 

Kommentarer
Postat av: Fd granne

<3

2012-08-15 @ 18:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0