Packat o klart...

Bilen e nu packad med diverse prylar..
För imorgon drar jag tidigare till stan för att hämta en nyckel o sen åka... hem..?!
Ja, så e det faktiskt...
 
Let the flytt begin liksom..:D
 
Jag fick in hela 11 kartonger i min lilla golf, inte illa:D
 
Sen har jag varit borta hos en vän ikväll..
Rensat luften lite, vilket känns helt ok..
Det va skrämmande bara va stor hennes dotter har blivit bara över en sommar..
Talet, utseendet o längden...
Jösses, vi blir inte yngre alltså :/
 
Nu har kl slagit strax efter 22 så ska betala en räkning, o sätta in foton som jag fick hem på posten idag..
Sen blir det sängen o hoppas på att få sova bra inatt...
 
O du A, tack för din kommentar!!
Jag vet vad du har sagt, o jag kommer bära med mig alla smarta, fina o genomtänka ord resten av mitt liv...
Kan fortfarande inte förstå hur en människa kan vara så klok som du!!
Tack!!
O föresten...
Jag väntar än..:)
 
 
Ne, sova va det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0