Sista semesterdagen...

Söndag, o sista dagen på detta års semester..
Om jag har arbetsångest?
Svar JA..
Men samtidigt så behöver jag rutinen, o jag behöver det sociala..
Så det brukar rulla på som vanligt efter en dag eller två..
 
Jag har iaf åstakommit en hel del när det gäller flytten..
Fyllda kartonger står lite här o var, tvättat mattorna, omplanterat växterna, plockat bort mitt balkonggolv o rensat bland "spara" o grovsopor..
Tack gode gud att de kommer nästa måndag o hämtar skräpet..
 
Jag har även hunnit vara ute på lite äventyr..
Fiskat, grillat, shoppat, träffat bebis, festat, o umgåtts med vänner jag sällan träffar...
Så kan väl säga att jag e nöjd med mina 2 semesterveckor, trots att de sprang iväg...
 
Idag har jag varit nere på haga några timmar..
Sandra m fam va där, så vi gick till mormor en sväng o sa hej..
Sen grillade vi pappas goda kött.. :)
Jätteskönt ute idag, varm men kanske en aning föör varmt..
Men nu ska jag inte klaga..
Men det fina vädret kommer väl lagom tills man börjar jobba som vanligt...
 
Nu har jag fixat kvällsmaten inför bingolotto,..
Magda o mina föräldrar kommer..
Pappa ska hjälpa mig upp med en hatthylla me som tillhör lyan..
Ful som faan, men den måste upp iaf..
 
Så det får väl bli så här min kväll ser ut..
Måste komma i säng tidigt ikväll..
 
Tack alla som gjort mina dagar under semestern..
Nu kör allt igång igen...
 
Kramar
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0