Soffhäng o fotsvett..

Här ligger jag i soffan o inser att fötterna luktar apa...
Borde man duscha?!
Svarar ja på den frågan...
 
För att återgå till gårdagen så blev det super.
A vet hur en kräftskiva går till..
hattar, ballonger, kräftfat o allt det där..
(va det någon mer än jag som insåg att snapsen aldrig kom på tal?)
Haha..
Vi sörplade o smaskade på bra..
Det hann bli mörkt i köket :D
o sen va det dags för L o M att göra danssuccé;)
jävlar vilket ös asså haha...
Blev lite ölburksskjutning, kortspel, "jag har aldrig", styrketräning o L visade att nykert kan va lika roligt som onyktert:D
 
Kl hann bli ca 2 innan vi åkte tillbaka mot stan..
Konstigt nog skulle vi börja prata spöken o blandade skräckhistorier så lite småkusligt va det i den lila polon mitt ute i skogen sent på natten:D
 
Somnade gott i soffan men vaknade gång på gång av irriterade flugor..
Sen va det visst morgon på Gökis för Elias vaknade på sin bästa sida..
Lite småchockat tittade han på mig där i soffan...
Så efter frullen så tog jag, syrran o Elias en promenad i stan..
Va varmt vill jag lova..
 
Syster o D åkte iväg på uppdrag o jag o Elias tog o busade lite ute innan vi gick in o la oss o försökte vila, men då kom visst posten så Elias flög ur sängen snabbare än tåget o gick ut o lyfte på brevlådan o sa "post" med lycklig stämma:)
 
Strax efter kom päronen hem igen o maten lagades o åts..
 
Jag tog min trötta kropp o åkte hemåt...
O fy faan va irriterande de e o ligga efter bilar på stenbergavägen som dessutom inte kan vägen..
de ligger mitt i o kör i 60 hela tiden..
kom inte om någon gång..
Jag brukar ligga på 90 minst, så vägen hem tog lååång tid...
Men nu ligger man iaf här o tittar sig omkring..
Bombnedslag delux..
Saker överallt, o no koll känner jag..:/
Det kryper i mig när jag vet hur mkt det e o göra..
Men jag får andas o ta det som de kommer...
 
Jahopp, det va de det..
Sova en stund skulle inte skada, men har nog ingen ro..
Får man fikabesök ikväll tro?
O blir det jkpg imorgon?
 
Styrketräning med Marcus på fredag, o loppis på lördag..
Denna veckan försvinner snabbt..
 
Tack för er som gjorde min tisdagskväll..
Det får vi göra om snart:)
(då vill vi se L dricka oxå;P )
 
Kramar
 
 

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha tack själv, det va super roligt! Nästa gång lovar jag er att jag inte ska vara nykter:) kram

2012-08-15 @ 18:59:29
URL: http://linapetersson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0