Svettigt är gutt...

Efter en heldag på jobbet med mängder av måsten så satte jag mig i bilen trött o allmänt opepp på kvällens träning..
Men när jag väl va där gick det superbra..
Som vanligt rinner svetten ner i ansiktet efter ca en kvart o man vill bara ge mer o mer..
Jag kom in i det lite mer ikväll o kunde ta ut mig lite mer..
Man kan ta det lugnt, eller så kan man ge mer, o så kan man ge allt..
Jag har svårt att få med armarna samtidigt som jag studsar med ben o fötter..
Men det kommer sakta men säkert det oxå..:)
 
Nu har jag ätit, duschat o diskat en sjuhelsikes disk..
O har satt mig i soffan för att hånskratta åt de svenska hollywoodsfruarna..
Vilka looosers alltså.!!
Jösses...
 
Imorgon ska jag ta mina stavar på en tur igen..
Tar nog samma runda som sist..
Lagom i tid, o uppförsbackarna i slutet:P
 
Kommer sova som en gris inatt..
Men kommer nog drömma o alkylatbensin o siffrorna 477..
Det va något som förgyllde min tillvaro en hel jäkla timma idag..
Morr...
 
Imorgon e det onsdag..
O det betyder 2 dagar kvar till fredag..
O det mina vänner betyder att jag då kommer slänga in mina första lådor på Ringvägen 19..:)
 
tack för mig, tjohej..
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jihaaaa! Härligt härligt:) hjälper dig me lite lådor fredag lördag om di vill kram

2012-08-28 @ 22:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0