Cx-work..

När jag ringde för att boka en plats på cxn va det fullt..
Men de ville att jag skulle ringa senare under dagen o kolla igen, så jag fick tillslut en plats iaf..
 
Men åh...
Jag gick in med 0 motivation, fast dock lite spänning för det va ju nytt pass..
Men övningarna tog både rygg o axlar för mig, så jag fick ge upp då o då..
O en övning gav mig kramp i låren, heeela tiden..
Så när jag gick därifrån efter dessa 30 min hade jag nog inte åstakommit så fruktansvärt mkt..
Men men...
Jag va där, o gjorde va jag kunde i dagsläget..
 
Jag skulle kollat på "aldrig mer fet" nu va tanken, men det sket sig när tv3plays sida inte ville som jag ville..
 
Men det får väl bli en annan kvällssyssla...
 
Dagens arbetsdag gick lagom fort, men lunchen va mindre trevlig..
Magsjuk personal ska INTE vara på arbetet, hur många ggr ska jag behöva förklara det??
Varför tänker ingen på de andra, utan bara på sig själva??
Varför kan ingen ha förståelse för att det smittar, o snart e det julafton??
En timmas lunch blandes med irritation, nervositet o illamående..
BINGO..
 
Men men, bara att hålla tummarna för en frisk jul... :/
 
Eftermiddagen va som den brukar, typ..:D
Man måste ju faktiskt få ta sig en paus, o ett provåk ju..:D
 
 
Nu ska jag lägga mig i soffan, o ta en frukt...
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

De syns att ni har kul på jobbet härligt kram

2012-12-20 @ 22:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0