Denna könan kan om hon vill..

Idag blev det bullbak o gav mig på mazariner oxå, vilket jag kanske inte borde gjort för de blev katastrof, typ..
Men de går väl o äta trots allt..
 
Syster kom hit runt 1 så vi gjorde oss redo för en stund på stan..
Så det fick bli lite butikskikande bland alla virriga o stressade julklappsköpare..
Sen tog vi oss en hasselnötslaté från Cecil medans vi väntade på julkalendern på "lilla torget"..
 
Där mötte vi Hanna som vi tog o pratade med..
Va länge sen man såg henne, o en stor stjärna till dig o ditt jobb med vikten måste jag säga!!
 
Vi vann inte julklappen från Ica Maxi så vi gick o handlade lite innan vi gick hem o tog oss en köttbullemacka o sen provsmakade vi fikat, så ja, bullarna va helt ok:)
 
Nu har jag bestämt mig för att städa, o det behövs vill jag lova..
i köket har en tromb dragit förbi o på golvet har jag nog en en hel bullsats:D
 
Men det e skönt att ha det gjort..
 
Imorgon ska det jobbas några timmar, sen ska jag ner mot Vrum o till mormor o ge en julklapp..
Sen ska jag tända ljus hos farmor innan jag myser ner mig i M´s soffa för lite uppesittarkväll...
 
En bra söndag med andra ord...
 
Nehe..
Städa va det ja..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0