Eksjö julmarknad..

Vid 4 tiden va jag o A på plats i Eksjö...
Va ganska mkt folk faktiskt..
Stämningen fanns där bland all snö o pynt..
Men mkt hantverk o inget man direkt va intresserad av..
Men vi shoppade iaf loss i karamellståndet o sen fick det bli en glögg oxå...
 
Sen gick vi hem till A o M som hade börjar laga kvällen middag...
Efter en stund kom det några till o sammanlagt va vi 8 st vid bordet..
Några har jag träffat innan, andra inte..
Så det va roligt:)
Väldigt lätta människor måste jag säga..
:)
 
Jag säger bara en sak, jösses, vilken god mat....
O efterrätten blev toppen, tillslut;)
 
Med tanke på att det fanns massa gottigott på bordet långt innan maten va klar så kunde jag inte hålla mig utan åt o åt o åt..
Så när maten lagt sig va jag så sjukt mätt att jag kände mig som en snögubbe, i både form o rörelsemöjligheter:D
 
Kl va runt 01 när jag va hemma..
Då va det skönt att lägga sig o veta att jag va ledig idag o kunde sova ut...
 
Så vid 10 slog jag upp mina gröna, något sockerbakis o seg...
Men frullen är på sin plats nu o jag ska göra nått åt utseendet innan jag slänger mig i bilen o kör  till Vrum...
 
Idag ska jag få en dos med Magda:)

Nu va det fööör länge sedan..
 
Ha en bra dag..:)
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0