Inställt...

Combaten blev så klart inställd idag, bara för att jag för en gång skull hade tänkt gå på den..
Men va uppe hos sandra o efter lite kaffe o Eliasmys så gick vi en promenad i den iskalla kylan..
Så lite nyttiga har vi varit faktiskt..:)

Nu sitter jag i soffan o har ätit en kvälls-frukost..
En sådan man äter när man inte orkar eller har fantasi till nått annat..
Funkar perfekt..:)

Ikväll hoppas jag att jag orkar hålla ögonen öppna så jag hinner titta på "aldrig mer fet" på datorn..
Håller på mellan 20-21 men jag får titta 21--22 istället..
Men det är ett bra program, för det ger mig motivation..
Kan behövas eftersom jag har julbord med jobbet imorgonkväll...
Ska äta på sandsjöfors värdshus..:)
Har bara ätit deras planka där innan men det sägs vara bra julbord där oxå..
Ska bli nice..:)
Behöver ju inte äta määängder med godis o efterrätter, men lite ska jag unna mig..
Bara för att, liksom..

Tack för eftermiddagen Sandra..
O du, du är allt bra du, ja, du är helt enkelt bäst!

Kramar

Kommentarer
Postat av: sandra

gullig du e:)

2012-12-13 @ 20:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0