Mellandagsrea..

Jag trodde jag va ute i god tid, för jag stod utanför Gina innan de öppnade..
Men BOOOM, sen va butiken full o de sliter i plaggen som om det vore vatten i en öken..
 
Jag va på stan i två timmar, o förstår inte vart den tiden tog vägen..
Jag hittade iaf tre tröjor, men dock inte av den typ jag önskade..
Vill ha nån bolero-liknande eller kavaj som man kan ha över ett linne, snyggt o skönt på samma gång ska det va..
Men men, jag hittade iaf lite nytt...
 
 
 
Den svarta fick jag inte med på bild, för det syns endå inte hur den ser ut..
Stickad med längre baksida iaf:)
 
Tillbaka till gårdagen..
Jag blev ju som sagt uppe hos syster o D..
O jag bestämde mig för att ta några drinkar..
Men efter tacos, alkohol, förbaskat mkt julgodis o cigg på det så ballade magen ur o jag bestämde mig för att ta min cykel o trampa hemåt..

Sov till nio o magen e inte rikitgt med mig än..
Men det blir nog bättre under dagen...
 
Hade iaf en trevlig kväll med fina människor:)
 
Nu ska jag ta o diska, plocka in tvätten som e torr o sen ska jag nog göra lite mat..
 
Jobbar imorgon, så matlåda ska fixas med...
 
Kanske tar en promenad i em oxå..
Det märker vi...
 
Pöss o hej mä dej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0