Mitt i veckan..

Då va det onsdag..
O även denna arbetsdag försvann fort..
 
När jag kom hem slängde jag i mig lite o äta..
Hade klart sedan igår, för jag gjorde våfflor, men med sötströ istället för socker..
Dock vitt mjöl o smör, men ändå liksom....
 
Sen gick jag ut på "stan"..
Jag köpte mig en bingolott till söndagens uppesittarkväll med min Magda..
På lördag e jag ledig, då ska jag baka saffransbullar, inte lussektter, utan bullar..
Har youtubebat hur man gör dom lite roligare..:)

Så jag köpte lite ingredienser på willys oxå..
Va jättelugnt där, inte alls som på maxi..
Så det va bara att strosa omkring utan stress...
 
Nu har jag tagit en kopp te, o två knäcke med ägg..
Vet, jag åt ju innan, men det e kvällstiden som suget kommer smygandes..
 
Men bättre än nått i godisväg ju...
 
Fick ett snabbesök på jobbet av syrran o Elias, men stackarn sov så blev bara en vink mitt i finansieringsköpet med en kund..
 
Lite synd... men jag såg dom iaf:)
 
Nu ska jag landa i soffan..
O fundera på om jag ska ta ett cxpass efter jobbet eller inte..
 
(borde jag väl inte ens fundera på, men gööör att iaf)
 
Kramar

Kommentarer
Postat av: Sandra

Kör på cx!! De tror ja blir askalas;)

2012-12-19 @ 21:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0