Söndagshäng..

Sov gott inatt..
O klev inte ur sängen förän ca 10.15..
En riktigt skön sovmorgon med inga tider att passa...
 
När jag va klar så hoppade jag in i bilen o tog en tripp ner till Vrum..
Där blev det soffhäng med min allra bästaste vän...
Idag vet jag med säkerhet att jag alltid har den bruden kvar!!
<3
 
Eftersom hon alltid är o kommer vara en lite husmor så blev det massa gottisch tillsammans med en stor kopp glögg...
Så trots mina förmaningstal vid frukosten om att jag skulle låta bli sötsakerna idag kunde jag inte motstå allt detta goda..
 
Efter några timmar åkte jag vidare o la mig i  nästa soffa hemma hos päronen..
Härlig brasa värmde gott där inne..:)
Sen blev det middag o vad e godare än mammas mat liksom?!?
 
Mätt som tusiken blev det lite kaffe innan jag åkte hemåt i mörkret..
När jag satt där i bilen så insåg jag hur vitt allt är..
O skulle det komma ett gjur skulle man nog se det ganska snabbt emot allt det vita, men sen kom ett stort frågetecken..
Hur skulle det gå om vi hade isbjörnar då?
Hur skulle man hinna se dom?? :O
Efter några minuter insåg jag att jag inte behövde fundera på det där, för det finns liksom inga här iaf.D
 
Har man inte tillräckligt i huvudet så skaffar man sig:D
 
Nu ska jag styra lite innan jag landar i soffan..
En lång o varm dusch ska jag oxå ta..
 
Imorgon ska jag minsann träna!!!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va fin du är

2012-12-09 @ 19:21:20
Postat av: Sandra

Vita gjur!!!! Hur ser dom ut;)

Kör hårt imon.. Vi kommer säkert in en sväng at work.. Kram

2012-12-09 @ 21:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0