Tisdag..

Efter en pappersarbetatdag på jobbet fick jag middagen serverad hos syrran o Elias..
Hon köpte hem Icas plocksallad till oss..
Mums så gott det är..
 
Elias snattade till sig majsen, vad annars liksom;)
 
Nu har jag slagit in de sista klapparna, o nu är det bara att vänta in julafton..
 
Hoppas dagarna går fort, o att alla får vara friska o krya under denna dagen.. :/
 
Nu sitter jag i soffan, o tittar på morden i sandhamn..
Får nog bli lite receptsökande inför helgens uppersittarkväll med min finaste vän..:)
 
Tack för ikväll Sandra o Elias.. <3

Kommentarer
Postat av: Sandra

Klart du får komma hit syrran! Du e alltid välkommen
Å du! Med våra bakterier klarar vi allt:)

Kram

2012-12-18 @ 21:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0