1 gram!

Det var just va jag lyckades gå ner under januari.

Borde egentligen inte bry mig så mkt om det, för jag vet att jag ätit ganska bra, o tränat på som vanligt.

Jag kan inte heller se någon skillnad på formbilderna..
Men bara att inse  att vissa månader e bättre än andra..

O jag håller väl kanske med om att jag inte borde gå ner så mkt mer..
För jag ser själv att mitt ansikte är lite för smalt...

Men bara att träna på..
Om inte för viktens skull, så för samvetets skull..

Här är dagens formbild


Här är förra månadens.

Inte så stor skillnad som ni ser.. :/


Men, sådana här bilder gillar jag ju lite bättre..;)


(känsliga tittare borde kanske blundat..) haha..

Men, stort grattis till syster som lyckats kommer ner under målvikten..
Hurra hurra hurra hurra..:)

Kommentarer
Postat av: sandra

tackar tackar:) men pila. du gick juh ner ett helt Hg juh.. inte gram... haha du ska försöka gå upp istället FAST i mukkler hihi..



2012-02-01 @ 11:28:46
URL: http://sandrajennerstrand.blogg.se/
Postat av: Svar till Sandra.

Åh så klantig jag är:D

Inget funkar i mitt huvud idag..

2012-02-01 @ 11:54:16
Postat av: Carro

Sjukt bra jobbat! :) Och vilken snygg mage!

2012-02-01 @ 12:41:34
URL: http://carrostraning.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0