3 pass på 4 dagar..

Det har lyckats bli pump, crosstraining o boxercise på 4 dagar..
Inte illa för att vara mig:D

Lika bra o lura träningsvärken som kommit från o till..

Kvällens boxercise va svårstartad, har känt mig matt o allmänt opepp hela dagen, så trodde inte att jag skulle ha orken alls..
Men när man är där, o man har möjligheten så e det bara att kööööra..
Så slutet var grymt bra från min sida..
Nöjd o glad gick jag hem o tog en proteindrink..
Lagade kvällens middag..
Det blev små pizzapiroger med skinka, purjolök, tomat o ost med oregano..


Inte det nyttigaste kanske, men hade ingen större fantasi:/

Nu har jag fixat o styrt lite så ska lägga mig i sängen med gott samvete..
Jag ska ta stavarna imorgon på promenaden, men kvällen blir lugn..
Måste va snäll mot kroppen..:P

Jag måste erkänna att armarna blir finare o finare..:P


Imorgon blir det vikt o formbilder..
På återseende..:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0