Bodycombat..

Kvällen crosstraining blev tyvärr iställt pga sjukdom..
Synd, såg fram emot det, kanske lite extra för att Carro sjulle hålla i passet..:P
Men antar att vi ses under ett pass senare istället..:)

Sandra har en sådan satans energi, ni skulle se henne..
Jag kan inte sluta titta på henne i spegel, det brinner verkligen glöd ur ögonen på henne..
Där snackar vi ett jävlar anamma..!!
Keep that way!!

För er som inte testat eller vet vad bodycombat innbär så kolla länken..:)
Jag har ganska svårt för takt o koregrafi, så det e hjärngympa för mig om man säger så:D

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=gfMxL16i4do

Men svetten rinner o pulsen e hög, så allt e som det ska vara när man befinner sig på friksvårdscenter;)

O vet ni, min syster, hon vet hur man gör mig glad..:)
Idag kom  hon med ett träningkort med tio pass..
En försenad present..:)
Blev jätteglad o motiverad..
Men tror hennes baktanke var att hon ville umgås mer med mig;)
Har jag fel:P ??

Du får iaf din på lördag, så känn dig inte lottlös:D

Jag borde nog sova nu..
Fredag imorgon..
Säger som jag brukar, jösses!!

kramar

Kommentarer
Postat av: Caroline

Vad söt du är :) Vi får helt enkelt boka in oss på samma pass nån gång och köra SKITEN UR OSS :) sounds lika a plan?



Och ja, din syrra är GRYM på passen - har en känsla av att du ligger på samma nivå? :D

2012-02-17 @ 10:32:34
URL: http://carrostraning.blogspot.com
Postat av: Svar till Carro..

Ja vi bokar in oss på samma tycker jag..:)



Nja hon e snäppet bättre än mig måste jag säga..:P

Hoppas du mår bättre idag.:)

2012-02-17 @ 11:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0