Efter en minisemla..


Efter en händelserik dag unnade jag mig en minisemla från oskars bageri...
Tog med en varsin stor till mor o far, men jag tog bara en liten:)

Så det va säsongens första, o troligtvis sista..
för nu måste jag skäpa mig..

Varje gång sockret har övertalat min mun att gapa så har jag haft en vecka i helvetet..
Det knastande lilla aset sitter på axeln o påminner mig om hur gott det smakar, men han glömmer berätta hur farligt det är för mig..
Ja, sockret är en han.
haha bara så ni vet..:D

Så nu har jag gjort ett pass på 30 min..
Näe, inte så mkt kanske..
men det e trots allt de små passen som delvis gjort mig till den jag är idag..
Det blev uppvärmning på crosstrainern o sen styrka..
Men kroppen va inte med mig idag..
Den va seg o svårstartad..
Antar att det hade med att jag inte åt mer än en banan på 7 timmar :/
Hann inte äta direkt..
Veeet, ingen ursäkt..
Men så blev det..

Nu ska jag styra lite..

Kommentarer
Postat av: sandra

HAN har varit å babblat en massa strunt hos mej me.. men ja slog ner honom å sa att han kunde dra åt h----e seeeees snart..:)

2012-02-26 @ 11:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0