Efter-tränings-mat

Jag kan äta huuur mkt som helst efter en träning..
o blir sugen på ALLT dessutom..
Farligt det där..

Men jag kom nyss från vattengympan..
Så nu blev det proteinsmootie med smak av exotic som jag mixat med annanas.
O sen en smörgås, ja en smörgås alltså!!

Syster visade mig ett bröd som ska vara nyttigt, jag lever ju annars bara på knäckebröd till frukost ju.
Men det heter Extreme från Polarbröd.
Rätta mig om jag har fel, men ju längre bak ordet vetemjöl kommer i ingredienslistan, ju nyttigare är det.
Right?

Så detta skulle enligt innerhållet vara nyttigare än mina knäckebröd..
Kanske e helt ute o seglar nu.
Men OJ OJ OJ va gott det va med mjukt bröd nu...:)

Mums...

Har gått några dagar o känt ett enormt sug på godsaker..
Men icke sa nicke..
Men, på lördag, då unnar jag mig en bit tårta, för det blir min egna födelsedagstårta.
O då tillhör det ju faktiskt att jag själv smakar..:)

Hoppas ni haft en bra dag..:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0