En träskpadda...!

Det känner jag mig som just nu..
En bakfull träskpadda fylld med skit..

Denna helgen har gått käpprätt åt skogen när det gäller träning o mat..
Ett antal båtar tårta, ett antal bitar smörgåstårta, massor choklad o alkohol till förbannelse..
Ja det e ingen vidare diet direkt.. :/

O jag hade planerat att träna nått, eller gå en runda under dagen.
Men fyllan sitter i än tror jag haha..

Så det fick bli en vilohelg helt enkelt..

Jag ska iaf visa veckans träning.
Mån: Morgonprom + 15 min kondition/mage
Tis: Morgonprom + vattengympa
Ons: Morgonprom + boxercise
Tors: 20 min zumb + 10 min kondition (30 mins pass)
Fre: Morgonprom + 30 min kondition/styrka
Lör: Vilodag
Söndag: Vilodag

Skulle gått på core ikväll men hann inte med.
Lika bra det tror jag..:)
Hade nog mest vinglat omkring..:D

Så nu kommer en vecka in hell..
Sockerberoendet ska bort..

O det värsta av allt är att vi ska firas nästa helg, o grannen fyller år då oxå.
Så riskerar att hamna i fällan även nästa helg..
uuuuuhhaajajja... !!

Laddar inför en ny vecka nu då.. !
Woop woop...

Kommentarer
Postat av: sandra

ska vi ta tårta nästa lördag me eller ska ja ta med min daimtårta ja fick från almondy? då behöver vi juh inte äta:P haha



Kom igen nu å du kan om du vill.. släng ut allt som har med sött å göra.. bort bort bort..



2012-02-13 @ 11:40:29
Postat av: Svar till sandra

Jag gör en tårta tills på lördag iaf..

Har marsipan kvar (tro det eller ej) haha...



Näe nu får det va slut på godiset..:)

2012-02-13 @ 13:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0