Födelsedag nr 25..

Jaha, idag e man 25 år..
Halvvägs till 50 med andra ord..

Har haft en mysig fikastund med dom närmsta vännerna:)
Många skratt o massa gottigottgott...
Så nu har man smaskat tårta o choklad, i stor mängder..:/
O vilodag är det oxå.. hrm..
Blir nått vettigt imorgon...

Snart blir det nog lite alkohol oxå..
Va länge sen jag drack nu..

Men om vi blir hemma eller åker ut vet jag inte än..
Jag e lite skeptisk till det, då jag varit på tok för nära magsjukan.
Inbillar mig hela tiden o känner efter för mkt..

Men får helt enkelt se..

Tack till er som gjorde min dag..
O tack för alla fina blommor och presenter.. (och ciggpaketet) haha..



O Sandra, grattis på DIN födelsedag..:)

Kommentarer
Postat av: therese

GRATTIS! =)

2012-02-11 @ 23:14:14
URL: http://slutavarafet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0