Fuskvägning..

Idag fuskade jag med vågen.
Efter en helg fylld med massa sött o gott o ingen träning alls så ville jag hitta kämparglöden tillbaka..
O det gör jag genom vägningen..
Har jag gått upp blir jag förbannad, o går ut lite hårdare..
Men, jag hade gått ner sedan 1 feb..
Inte mkt, men va beredd på att vågen skulle visa nått helt annat..

Så nu e jag extra taggad till att börja veckan..:)
Blev en kall morgonpromenad..
O ikväll får det bli en halvtimma av nått..
Vad nått är bestämmer jag under dagen..:)

Ha en bra dag allihopa..
Kram

Kommentarer
Postat av: Vera

Tack! Ja, jag tycker det är riktigt starkt av dig att träna hemma, att se till att man verkligen gör det också !

Och du, man fyller bara år en gång om året, och 25 är ganska speciellt, då får man unna sig :)

Ta hand om dig !

2012-02-13 @ 19:11:36
URL: http://ecat-carpediem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0