New week..

Då va det måndag, o snart va denna arbetsdag över..

Magsjukan går överallt o min kollega gick hem med den idag..
Så jag har mått si o så under hela dagen..:S
Men är än så länge OK..

Startade dagen med en vacker morgonpromenad..
solen sken o luften va frisk..

Ska tvätta ikväll så funderar på om det blir en promenad under tiden maskinerna går..
eller om jag ska köra ett pass zumba hemma o lite mage o armar efter det..
Har inte bestämt mig än..:)

Kvällens middag blir enkel..
Har tortillasbröd kvar som ska ätas upp..
Så ska in på Ica o köpa nått gott o slänga i dom..
Blir nog keso, skinka, gurka o paprika..
Fast man hade ju önskat sig potatissallad o rostbiff typ:D

Men snart e det sommar, o dags för beachen, o så vill jag stråla som solen;)



Kommentarer
Postat av: sandra

de e gött me keso å skinka å sallad i dom:)

2012-02-20 @ 19:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0