Oh my....

Ja nog har jag hört att crosstraining är ren tortyr, o jag tror att jag måste hålla med där..:D

Men grymt roligt var det, o alla gör i den takt man vill/kan.
Så man kunde verkligen ta ut sig totalt..
För er som inte vet vad Crosstraining innebär så är det stationsövningar.
Idag var det
Gummiband
Armhävningar (med hälsning typ)
Studsa en 10/15kg´s boll
Benbörj med 10/15 kg vikt som sedan ska lyftas upp i taket
Mountinclimb
utfall med 6/12 kg´s kettlebell som ska upp i taket. (jag klarade inte en enda) haha..

Alla övningar gjordes i tre omgångar.
Mellan va det
upphopps-utfall
Burpeece
benböj med höga hopp

Sen avslutades allt med magövningar..

Att jag svettades, det rann i ögonen..
O när jag satte mig i bilen immade den igen:D

Så träningsvärk kommer jag garanterat inte undan;)
O imorgon e det ju boxercise.. hrm, bara att kämpa på:P

När jag kom hem gjorde jag kvällsmat..
Blev detta..


O har ni som jag svårt att äta keso, dels smak o koncistens e inget för mig..
Men denna..!!!

Supergod..
Vaniljsmak med päronbitar i..

Ser redan fram emot frukosten då jag får äta upp resten:D

Nu har jag tagit en välbehövlig dusch..

Bra jobbat ikväll Carro, Vera o Sandra..!

Tack o hej från en trött tjej..!

Kommentarer
Postat av: Carro

Grymt :) Hoppas du kommer fler gånger! :)

2012-02-29 @ 08:21:59
URL: http://carrostraning.blogspot.com
Postat av: sandra

men lilla pila.. bollarna vägde juh bara 3/5 kg.. haha om inte ja läste fel på dom. tror inte de va en så tung som den gröna å gula viktplattan va haha:) kram kram lycka till idag

2012-02-29 @ 11:13:49
Postat av: svar sandra

Jasså? :O

Ja då såg jag fel:D

Illa! haha...

2012-02-29 @ 11:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0