Om jag säger så här...

Jag åt för sent innan träningen..
o hade en tjurig mage som gjorde mig mer eller mindre nervös genom hela passet..
Då får jag nog säga att jag e ganska nöjd med kvällens insatts..
På en skala från 1-10 så ger jag mig själv en 7a..

Mkt mage i slutet, o segaste armhävningarna han någonsin kunnat komma på..
På bänk dessutom..
Men det sved gutt:P

Nu har jag ätit knäckebröd med ägg, en burk makrill i tomatsås o en proteindrink..
Nu blir det en välbehövlig dusch..

!!

Tack för ikväll K..

Kommentarer
Postat av: Karin

Du är bäst, en riktigt pangbrud är du! tack själv :)

2012-02-22 @ 21:48:21
Postat av: sandra

bra jobbat iaf.. :)

2012-02-22 @ 21:54:50
URL: http://sandrajennerstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0