Vad e det nu?!

Kom hem från jobbet..
tog ett glas vatten o ställde mig på crosstrainern..
Efter bara några minuter kände jag mig totalt slut..
Jag höll mig på i 10 min.
sen ner o gjorde styrkeövningar, men blev yr o alldeless matt..
Så efter 25 min gav jag upp, kunde ju ändå inte ge allt jag ville..

Tog febern innan, men 35,8 visade den..
Är det nått på gång, så kom o ta mig då..!!
Inget jävla upp o ner, kom hit istället...!

Jag har ätit lite wok o nuggets ikväll.
Ingen fantasi alls :P

Lite avis på syster som pumpat ikväll..:) !!

Jag hoppas att jag håller mig frisk, för jag ska ju på crosstraining på torsdag..
Nytt pass för mig..
Ska tydligen vara döden enligt endel..
Så jag ser ju fram emot det..

Jaja, kroppen lever ju sitt egna liv...!

Ett tips på en övning:
Stå i armhävningsposition, gör en o när du är uppe igen drar du ena knät upp mot armbågen.
Sen tillbaka o ner igen för att sen gå upp o dra till sig det andra knät..

Haha, fattar ni?

Den va grym för magen..!!

Ha det bäst, flodhäst!

Kommentarer
Postat av: Carro

Det är tufft, men du fixar det UTAN TVEKAN :) Ska byta ut ett par övningar till torsdagen :D

2012-02-14 @ 11:11:20
URL: http://carrostraning.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0