Vattengympa..

Då va den avklarad..
Tog 20 min bastu innan passet.
Men blir alltid så kallt i vattnet sen..
Men det e det värt..:)

Jag känner mig fortfarande konstig.. :/
Så hoppas att jag slipper bli så dålig att jag måste hoppa över veckans roligaste pass...
Håll tummarna..:)

Idag fick jag en choklad av min kära syster Sandra..
O mörk va det t.o.m..
Du tänker på allt du:P
Den ska jag spara tills jag verkligen känner suget..:)

Nu gör jag lunch tills imorgon..
Det fick bli en ny sorts pannkaka..


Receptet är följande..

4 dl mjölk
2 ägg
1 dl vetemjöl (antar att mjölsorten är frivillig? )
1,5 dl havregryn
2 krm salt

Får se hur dom smakar imorgon...:)

Hoppas ni haft en bra alla <3 dag..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0