Vilken helg...

Jag säger bara en sak..
Feeest...

På lördagen blev det först lite frukost för min kära vän som fyllde 24 år..:)


Bjöd på scones..
Receptet:

Till 4 pers.
3, 5 dl havregryn (fibergryn)
4 tsk bakpulver
5 dl vetemjöl (kan nog använda annat)
1 tsk salt.
Blanda allt i skål
100 gram smör smulas ihop med det torra
3,5 dl mjölk
Blanda allt ordentligt.
250 grader 10 min.



Sen blev det tre timmars jobb..
De gick skapligt fort...

Vidare ner till föräldrarna där syster m fam väntade..:)

Då blev det kyckling o potatisgratäng.. mums..
Tog en sväng bort o hälsade på mormor o sa hej.
Hon börjar må lite bättre nu:)

Sen gick vi tillbaka för kaffe o tårta.



Åkte hem runt 17-tiden o sen vidare ner till grannen för att förbereda kvällen fest..
Vi blev över 40 personer, i hennes lilla tvåa..
Jösses va blandat med folk, men roligt hade vi o alkohl gick det åt..:)
Tack för igår M...



Idag tog vi lite frukost ihop, sen började vi städa båda två..

Så nu ser det lite bättre ut här..

Jag har inte tränat nått varken fredag eller lördagen.
Så ikväll hoppas jag att jag ska kunna gå på gympa+core..
Det är 30 min uppvärmningsgympa, o sen 45 min core..
Men med tanke på att systeryster åkte på magsjukan idag så blir jag lite skeptisk till att jag kan hålla mig frisk.:/
Men jag hoppas.
För skulle verkligen behöva träna ikväll efter helgens godsaker..
Både tårta, godis o alkohol sätter sig runt magen..:/
Man känner sig genast skitfet..
Men men, är munnen dum får kroppen lida..!!

Hoppas ni haft en bra helg o att ni håller er friska..!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0