Ganska nöjd..

Men bara ganska.. :/

Jag va inte i tipptopp-skick när jag kom dit..
O första halvtimmen ville inte armarna o jag vara sams..

Så jag får väl erkänna att jag blev besegrad när det va dags att kravla upp o ner på bänken..
Då la armarna av..

Men irritationen blev allt större så sista tiden gav jag allt..

O klarade "finalen" galant..
10 slag-10 armhävningar
9 slag- 9 armhävningar
o så vidare..
Men "vissa" klarade det ju lika bra..
Så jag o karin slog på stort, o utökade vår final lite längre..
så 10 exta blev det..
Men oj, då gjorde visst några andra det oxå..

Hrm, snart blir det nog fight på riktigt, om jag känner K rätt..:D

När jag kom hem blev det blåbärsprotein..

Sen väntade jag in mitt kvällsbesök o åt äppelgröt o knäckebröd.:)
Mums..



Äppelgröten är mer mättande..

Recept
2 dl vatten
1 dl havregryn
1 msk linfrön
Ett helt rivet äppel med skal (rött)
1 tsk salt
1 tsk kanel

Jag slängde på nötter oxå..
För lite extra tuggmotstånd..

Tycker ni iaf kan testa. :P

Tack K för en härlig match;)

Kommentarer
Postat av: Karin

Tack själv för en kanon träning! :)

det går bättre och bättre! :)

kan inget annat än att säga, vi är grymma! :)

2012-01-26 @ 11:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0