Slutet av veckan.

Då var det redan söndag.
O min var planerad från att jag öppnade ögonen.
Men blev inte så, alls.

Men ibland blir det inte som man tänkt sig.

Jag har fått bra respons från vänner o andra över denna bloggen.
Tusen tack för det.
O jag hoppas att jag ge något bra till er alla...

Jag kommer att visa er hur veckan har fyllt av träning varje söndag.
Men denna veckan är pinsam, då jag inte hunnit med mkt alls.
Men det gör mig mer motiverad att köra hårdare nästa vecka.!

Mån: ----
Tis: Morgonprom+vattengympa
Ons: Morgonprom+kickboxning
Tor: 15 min crosstrainer
Fre: Morgonprom
Lörd:------
Sön:------

Som ni ser var det inte mkt att hurra för.. :/
Men titta in på söndag igen, då ser ni något helt annat.. ;)

Jag väger mig 1 gång/mån.
Alltid den 1a..
Så nu får jag ligga i sista dagarna..

Har haft en ganska dålig månad måste jag erkänna.
Endel skräpmat, naturgodis o en o annan kaka.
Det stora sockerintaget över jul/nyår har varit med o lurat ett tag efteråt.
Men beroendet ska bort, så det så:)

Provade mitt nya proteinpulver idag till frukost.
Blåbär...



3 dl lättmjölk (sojamjölk för den riktigt duktiga)
2 msk kesella (för tjocklekens skull)
3/4 dl pulver
Jag mixar alltid med stavmixer, det blir så gott skum då:P

För att få en mer mättad smoothie så släng i vad du vill..
En banan o blandade bär ger en bra mättnad..
Även linfrön o havregryn går bra..
Men mixa ordentligt då..:)

Jag tar Omega 3 i tablettform oxå, för jag e kass på att äta fisk..
Därför den lilla gula saken.
O den vita e äppelcidervinäger..
Kanske ger det någon effekt..:)

Trots att det ligger snö överallt så skippa inte promenaderna för det..
Bra skor, rätt klädd o varför inte ta med stavarna?
Man kanske kan glida fram på sina ställen:D

Nya vecka, nya utmaningar!

Kom igen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0