Söndag.

Solen skiner o luften är hög.
En härlig vinterdag med andra ord.

Jag har varit ute på en promenix o fixat lite inför eftermiddagens korvgrillning...

Alltid lika mysigt..:)

Veckans träning har sett ut så här.

Mån: Morgonpromenad + 20 min cx-worx + 40 min promenad
Tis: Morgonpromenad + vattengympa
Ons: Boxercise
Tors:Morgonpromenad
Fre:Morgonpromenad + 15 min styrka
Lör: 40 min promenad
Sön: 40 min promenad


Mkt nöjd med det.. :)

Får se vad nästa vecka erbjuder..
Kanske skulle ta ett pass pump till helgen..
Ska fundera på det.. :)

Hoppas ni haft en bra helg.

Kommentarer
Postat av: Carro

Vilken bra träningsvecka :)

2012-01-29 @ 16:18:02
URL: http://carrostraning.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0