Vinterutflykt.

Igår tog jag o grannen oss ut på en utflykt..

Vi gick ner till sjön o tände en brasa o grillade lite korv.
Jättemysigt o bra för själen:)

Dock hamnade det varm choklad i termosen, vilket jag tycker tillhör vid sådana tillfällen.. :/
Men supergott va det, o trevligt hade vi..
Sen hur vi luktade när vi kom hem är en annan femma:D



Jag har så svårt för att hålla rutin på maten under lediga dagar..
Det blir bara framskjutet eftersom jag sover längre, o sen har jag ingen koll på  nått:D

Igår va ingen bra dag alls, när det gäller maten o annat.
Blev varm choklad till korven, en energidryck, en påse naturgodis o sen mat...
Så magen va inte så nöjd igårkväll..
Stooor som en ballong..

Men nu e det ny vecka o på onsdag e det vågdags o formbilderna ska tas..
Förväntar mig inte så mkt på vågen faktiskt..
O ska inte gå ner så mkt mer, utan vill få finare mage o större armar..
O då ska man ju inte kolla på vågen, då blir man bara besviken:)

Morgonpromenaden blev kort, -15 grader o igenfrusna näsborrar..
Men ut kom jag o jag ska gå ner till jobbet om en stund oxå..

Dagens frukost såg ut så här..


Kommentarer
Postat av: Carro

Ähh, varm choklad hör till sånt :)

2012-01-30 @ 12:51:02
URL: http://carrostraning.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0