Det där förbannade strecket...

Ja det där strecket jag inte ville över är nu nått..
Sjukt besviken på mig själv...
 
Nu märker jag klart o tydligt hur fort kg kommer om man inte sköter sig.. :/
 
Men det hjälper inte att deppa ihop, att ge upp..
Bara att köra igen...
 
Jag kunde då, o jag kan nu..
 
Tog formbilder igår..
O nej, de kommer inte visas här..
För det skulle göra er chokade...
 
Jag vet bara att skillnaden från mars till nu e skrämmande...
 
Åhhhh jag som va så nöjd...!!
 
Jaja...
 
Nu har jag iaf en ledig tisdag..
O jag sov lite längre än vanligt..
Men insåg att solen va på besök igen så bara upp...
 
Frukosten blev gröt o knäcke..
Sen ut på en timmas promenad i solen...
Men vet någon varför händerna svullnar upp när man går?
Det spänner i dom o jag kan inte krama åt typ...
Vanligt eller inte? :/
 
Nu har jag gjort ett projekt för att kunna diska...
koka vatten hit o dit..
Men nu e det gjort..
Fan, man skulle ha engångsbestik o tallrikar egentligen:D
 
Jag borde passa på att planerta om alla växter..
men insåg att jag inte hade några innekrukor som passar så jag tror jag tar det senare o njuter av solen lite till..:)
 
Ikväll ska jag ut till Änga o njuta med min bästaste vän..
 
Det börjar ske saker i våra liv som ger oss förändringar...
Men jag ska stå vid din sida vart vi än befinner oss...
 
Jag har haft måååånga vänner, o en del har kommit, endel har gått o endel har t.o.m jag valt att lämna..
Men denna fina människa ska jag hålla högt o hoppas att vi aldrig tappar det vi har idag...
 
Jag önskar er en trevlig tisdag o hoppas att ni får en fin dag...!!
 
Kramar

Kommentarer
Postat av: Hanne

Några få ggr har jag fått så i händerna. Kan faktiskt inte säga varför de blivit så? Känns otäckt gör de iaf, mina svullnade upp till dubbel stl typ.
Du kommer lyckas med ditt mål, kämpa på!! :))

2012-07-27 @ 04:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0