Effektiva Pila..

Idag har jag jobbar mellan 9.45 - 14.15..
Timmarna gick skapligt fort iaf...
 
Sen hem..
Byta om o ner till Haga där jag flyttade ena bilen, för att sen köra ner min o städa/tvätta den...
Så nu glänser den igen, o sätena e inte lika smuliga längre:D
Förbaskat mkt insekter som satt som berget, men gjorde så gott jag kunde..
Kollade oljan, kylan o spolarvätska o allt såg bra ut..
Borde kanske kollat lufttrycket oxå, men hoppas på att de e bra.. :S
Pärlan ska ut på Ölandstur imorgon ju..
Åhh denna förbannade bro, får rysningar när jag tänker tanken..
Men ska nog både komma över dit o hem igen, hoppas jag..:D
 
Jaja nog om det..
Jag va en tjuv innan, ja jag stal..!!
Kunde inte låta bli.
Men jag menar hallåååå, de där människorna köpte huset jämte mamma o pappa för över 1 år sedan o har varit där 2 (?!) ggr..
De märker inte ens att de har någon vinbärsbuske :D
Skulle gärna vilja ha svarta vinbär oxå..
Men vet inte någon som har..
O ja, då hade jag ju självklart frågat, inte snott:D
 
Slängde i mig lite mat innan..
Fick bli lyxmat idag, så kött klyftisar o tomathalvor o paprika i ugnen..
Satt som ett smäck..
 
När jag satte mig på balkongen såg jag detta..
 
10 minuter senare kom åskan..
Men det verkar hålla sig på avstånd..
Blir nog värre åt Mörlunda-hållet..
 
Jaja..
Nu har jag styrt o donat lite så ska strax gå ner till min fina granne..
Hon har kommit på en av de bästa ideerna ever, julgröt mitt i sommaren..
Nu fattas bara skinksmörgåsen;)
Namnam..
 
Puss på er..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0